vår poollampa slutade fungera förra året efter bara 2 säsonger o mkt sparsam användning. Idag var jag i poolen o skulle lossa lampan. Dock när jag öppnade lamphuset såg det ut då här (bild). Fästena på lampans pooler är rostiga klumpar. Känns som om installationen varit otät? Ganska säker att det inte kommer från lampans packning (o ringen) utan genom strömmatningen.