3 919 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Pool som "sidobyggnad"?
Så länge du inte inreder sidobyggnaden till stadigvarande boende så får du ha vad som helst i den. Gäststuga/förråd/pool eller annat. Tänk bara på att i de flesta detaljplaner så får man bara ha _en_ sidobyggnad. Alltså försvinner garage/förråds möjligheten.
Ja tyvärr så vi kostar på källare till det i så fall, för en innepool i markplan är klart värdehöjande. Och ett garage på 40 m2 är litet då vi har 80 nu när 2 bilar verkar behöva 50 så man kan röra sig där och ha en bänk etc. Eller räcker 40?Elica skrev:
En frigga får man ju ha också.
Sidobyggnaden får väl sitta ihop med huset och en dörr emellan?
Klicka här för att svara