Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rensågat lite trall, insåg att yttersta plankan blev felkapad i den här änden av trädäcket, och att den var fäst för kort i andra..
Fått klart mellantrappsteget hela vägen, samt börjat med undre steget och lite inklädnad.
Trappen färdigställdes idag.
Hann med några rader trall också före jobbet.
Hoppet lever än, blir mer tid över nu när jobb och skola dragit igång.
Logga in
Skapa konto
Hann med några rader trall också före jobbet.
Logga in
Skapa konto
Hoppet lever än, blir mer tid över nu när jobb och skola dragit igång.
Jag hade hoppats att få se poolen live idag när jag åkte förbi där ute men fick ingen skymt av den tyvärr.
Såg iofs inget hus som påminde av ditt heller
Har inte nån koll vad saker ligger heller där ute.
Men nu måste det snart vara dags för premiären?
Har du nåt mål? Söndag?
Såg iofs inget hus som påminde av ditt heller
Har inte nån koll vad saker ligger heller där ute.
Men nu måste det snart vara dags för premiären?
Har du nåt mål? Söndag?
Det händer lite även om det är glest med uppdateringar..
Mer 45x145 handlades före jobbet, hoppas få nå gjort på söndagen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Mer 45x145 handlades före jobbet, hoppas få nå gjort på söndagen.
Möjlighet att komma åt skimmern klar.
Just nu ligger bara 2 trallbitar över hålet, ska läggas ner lite mer tid på detta senare.
Blev förvånad själv, tänkte inget på bredden när jag gerade frisen runt hålet utan anpassade den till reglarna under - men på nåt outgrundligt vis stämde det väldigt bra med 2hela brädor i bredd :wow:
Idag ska jag försöka få till reglarna för luckan till teknikutrymmet under trallen.
Logga in
Skapa konto
Just nu ligger bara 2 trallbitar över hålet, ska läggas ner lite mer tid på detta senare.
Blev förvånad själv, tänkte inget på bredden när jag gerade frisen runt hålet utan anpassade den till reglarna under - men på nåt outgrundligt vis stämde det väldigt bra med 2hela brädor i bredd :wow:
Logga in
Skapa konto
Idag ska jag försöka få till reglarna för luckan till teknikutrymmet under trallen.
Jag la trall fram till där frisen börjar, gjorde klart frisen, och sedan la trallen emot och runt.
Alltså gerades innan det skruvades, hade varit snyggare och sluppit skarven på "sista brädan" vid frisen men..
Tack för uppmuntran, ibland känns det som jag står och stirrar och försöker komma på lösningar..
Alltså gerades innan det skruvades, hade varit snyggare och sluppit skarven på "sista brädan" vid frisen men..
Tack för uppmuntran, ibland känns det som jag står och stirrar och försöker komma på lösningar..