Hej på er
Har en Smålandsvilla typ Kalmar med oinredd och oisolerad övervåning. Har fått in en del offerter gällande polyuretan och standardisolering. Är väldigt nyfiken på polyuretanisolering och ser många fördelar. Det görs på ett par dagar, man behöver inte bygga ut takstolar mm, vinner några kvadrat extra bland annat med mera.
Är ni några som kört med polyuretan? Vill gärna höra era synpunkter positivt som negativt!