Hallå jag har en fråga angående Polenkonsulten som är ett företag i Sverige som tillhandahåller alla slags hantverkare från Polen som är registrerade i Sverige för både skatt och moms. De tillhandahåller hantverkare för 145 till 185 kronor + moms. Jag undrar om det är någon här som använt sig av detta eller känner någon som har och isåfall hur det fungerade rent praktiskt med kvaliteten på jobbet o.s.v.

Tack på förhand:

Jörgen och Sanije

Ps. Jag bygger ett Oden från Älvsbyhus och ska inreda övervåning och har funderingar på att anlita Polenkonsulten.

Kolla in BalticPool här på forumet. Kan vara ett alternativ.

mvh
David

Tackar för tipset

Jörgen och Sanije

Faan David ha'ru provis? ;) Det finns en del skrivet om Polenkonsulten på forumet. Använd sökfunktionen. Inte alltid den bästa reklamen.

Calle Anka skrev:
Faan David ha'ru provis? ;) Det finns en del skrivet om Polenkonsulten på forumet. Använd sökfunktionen. Inte alltid den bästa reklamen.
Hej Calle
Polenkunsulten är ett renodlat företag i dag, har varit mycket negativt tidigare men har inte hört något negativt de sista åren
Nej jag jobbar inte för Polenkonsulten, tycker bara att ett företag som arbetar seriöst skall inte ha skit
Mvh
Göthe

Det låter ju bra Göthe - de kanske borde byta namn eftersom deras nuvarande klingar lite falskt. Har de bättrat sig så klart de skall ha credit för det.

Du vet nog mer än jag om detta som synes! :D

Är det någon som har anlitat polenkonsulten? Jag har läst många olika trådar nu, det är många som har åsikter, men är det verkar inte vara någon som har provat själv??

Jag skulle vilja veta ifall de är OK.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.