Halloj,
Har en Polario Slimline 12 som jag tycker presterar dåligt när det är kallt ute, med undantag för gårdagen då den lyckades värma upp rummet bredvid till 25grader (med ungefär samma förutsättningar). Märkvärdigt är också att igår gick snabbsäkringen till pumpen två gånger!?
Luften som kommer ur är ljummen trots 30 grader värme med maxfläkt inställd (även ljummen vid lägre grader).
Skitfläkt vid runt -10 eller bör jag testa något?
bifogar bild från appen där jag styr den ifrån, fjärrkontrollen är i samma utrymme som fläkten (misstänker att termometern sitter i fjärren).
Har en Polario Slimline 12 som jag tycker presterar dåligt när det är kallt ute, med undantag för gårdagen då den lyckades värma upp rummet bredvid till 25grader (med ungefär samma förutsättningar). Märkvärdigt är också att igår gick snabbsäkringen till pumpen två gånger!?
Luften som kommer ur är ljummen trots 30 grader värme med maxfläkt inställd (även ljummen vid lägre grader).
Skitfläkt vid runt -10 eller bör jag testa något?
bifogar bild från appen där jag styr den ifrån, fjärrkontrollen är i samma utrymme som fläkten (misstänker att termometern sitter i fjärren).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
