Ja det går bra att använda plusprisol.
det finns en speciell bock till plusprisol och då bockar man med isoleringen på
Snikmodellen är att skära av isoleringen, bocka med en vanlig bock, trä tillbaka isoleringen och tejpa skarven.
Gör du fel blir röret platt men det är ingen risk att det inte tål trycket, det enda som händer är att du får sämre flöde.