Hej, jag håller på med en källarrenovering och ska lägga ner plusprisolrör för vatten till toalett osv. Frågan är om jag kan lägga dessa under isoleringen eller om jag ska gjuta in dom i den nya betongplattan? Ska lägga ner vattenburen golvvärme så jag tänkte att det vore smidigast att lägga dom under isoleringen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.