Hej!
Det gäller ett gjutgärnsrör. Tänkte slå bort den delen som är över golvbjälken och fylla med ngt som gör att det inte luktar. Bra om man kan unvika rörläggaren, de är ju alltid så upptagna. Är det ok att stoppa i lite rockwool och sedan fylla med cementbruk?

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.