Tjenamorse kamrater Idag fick ja för mej att ja skulle byta termostatpatron i laddomaten,lustigt nog så råkade den nya ramla ner i den.Ja öppnade bottenpluggen och skulle se om den kom ut den vägen men inte.Så nu undrar ja om det finns nån sportslig chans o få tag på patronen om ja river dän hela och plockar isär den ?eller om den åkt med ut i rören.
Joho det är lungtJa tog dän pumpen och alla pluggar och blåste lite med tryckluften.Vips så rammla den den ut ur nedre hålet.Så nu har ja fått i en ny 83g patron ska bli fint o se hur det blir och värma tanken nu
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.