Hej
Har en balkong på 20 kvadrat som vi skulle vilja ha plexiglas till istället för vanligt staket. Är det någon som har använt sig av detta material? Alla säger att det är otroligt dyrt? Vad kan man tänkas få betala?
Tack
NUB
Polykarbonat? Det är nytt för mig. Plexiglas vet jag ligger på c:a 400 kr/kvadraten. Är det någon som vet var man dels köper polykarbonat och vad det kostar?