Hej
Har en balkong på 20 kvadrat som vi skulle vilja ha plexiglas till istället för vanligt staket. Är det någon som har använt sig av detta material? Alla säger att det är otroligt dyrt? Vad kan man tänkas få betala?
Tack
NUB
 
J
Är det inte en bättre idé att använda härdat glas? Det kanske är hiskligt dyrt, men min erfarenhet av plexi är att det lätt blir repigt och tråkigt...

//Johan
 
Det går att använda polykarbonat - detta har dryftats tidigare. Håller bra o det blir inga tråkiga sprickor.
 
Polykarbonat? Det är nytt för mig. Plexiglas vet jag ligger på c:a 400 kr/kvadraten. Är det någon som vet var man dels köper polykarbonat och vad det kostar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.