Hej alla! Jag kör plejd system hemma men tänkte utvidga utebelysningen.
Köpt fasadlampa till förrådet .
Jag undrar vilken typ av plejd dosa är bäst för lampan.
Ska bara ha då jag kan stänga av o på . Behöver inget som dimrar.
Mvh Dennis
 
E
D Dennis86 skrev:
Hej alla! Jag kör plejd system hemma men tänkte utvidga utebelysningen.
Köpt fasadlampa till förrådet .
Jag undrar vilken typ av plejd dosa är bäst för lampan.
Ska bara ha då jag kan stänga av o på . Behöver inget som dimrar.
Mvh Dennis
Tror du kan köpa enklaste pucken då, den lär ha astrour och timer. Har du lagt detta inlägg fel, ska det inte ligga under belysning?
 
Müssli Müssli skrev:
Du ska ha controllern:
[länk]
Hej ! Är du säker på detta ?
Fick svar från en elektriker idag . Han menar på att de ska vara en REL -01 . Är detta fel ???
 
E El-Löken66 skrev:
Tror du kan köpa enklaste pucken då, den lär ha astrour och timer. Har du lagt detta inlägg fel, ska det inte ligga under belysning?
Hej ! Möjligt att det blev fel....
Enklaste pucken är vilken då ? Mvh
 
Dom kostar lika mycket så mest en fråga om tillgång, tycke och smak, dock har ctr något högre brytförmåga.
 
snaggletooth snaggletooth skrev:
Dom kostar lika mycket så mest en fråga om tillgång, tycke och smak, dock har ctr något högre brytförmåga.
Tack för svar ! CTR finns överallt. Dessvärre finns inte REL . Men borde väl funka med en CTR då tänker jag.
Tanken är att den ska bryta strömmen för en lampa . Så den ej lyser när det är ljust ute. Denna lampa har ingen kontakt/brytare .
 
Glömde tillägga att det är led belysning och inte halogen.
 
D Dennis86 skrev:
Hej ! Är du säker på detta ?
Fick svar från en elektriker idag . Han menar på att de ska vara en REL -01 . Är detta fel ???
Jag är helt säker. Dock hade förmodligen deras reläpuck fungerat lika bra men den är några kronor dyrare.
 
  • Gilla
Smurfen1337
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.