Då tempen visas digitalt på frysen ser man den ju dagligen 20 gånger man passerar den. Skulle den plötsligt visa 0 grader istället för -18 så vet man om problem ganska kvickt.Alfredo skrev:
Att ha en app att kontrollera i 15 år är nog bra mycket drygare.
Då är du mycket mer observant än vad jag är. Både min kyl och min frys har display med aktuell temperatur men det var nog år sedan jag lade märke till vad de visade. Kanske dags att lägga in en sensor i respektive skåp... 🤔P Peter Petterson skrev:
Det säger ju mer om dig än mig. Varje gång jag passerar antigen kyl eller frys står ju tempen på respektive digitalt på utsidan. Skulle det stå tex +15 på kylskåpet vet man ju något är galet utan att behöva ha kontrollerat det i 15 år dagligen i en appAlfredo skrev:
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Min frys står i ett annat hus. Jag går definitivt inte förbi den 20 gånger om dagen och tycker absolut det vore smidigt om telefonen larmade om temperaturen steg för mycket.P Peter Petterson skrev:
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Kan vi pausa tråden några veckor igen nu? 😂
Ja, och jag valde att citera det som säger att det är ok att skriva kritiska saker om Plejd och att ta upp andra system eftersom det var den delen som verkade ha missats. Det är självklart ok att bara citera delar av ett långt inlägg om det räcker.pdov skrev:
Vet inte riktigt vart du vill komma.