Man behöver normalt inte bryta nollan. Det kan dock vara bra att kunna göra det på just infravärmare och liknande där jordfel kan utvecklas med tiden och lösa en JFB via kontakt N-PE.
Däremot skulle jag vara lite tveksam till att styra infravärmare med en Plejd, även om CTR-01 är specad för 3,5 kW.