Vad ska man tänka på?
Det sitter två 700mA led-spot så plejd led-10 blir det.
Men hur kopplar jag på bästa sätt?
Det är en Franke med elektroniska knappar.
Låter som en något komplicerad lösning. Har du kontrollerat hur fläkten och dess elektroniska knappar styr drivdon och matning till bef. spotar?
Har du tänkt att bef. knappar ska sluta fungera eller ska dom integreras och kopplas till plejd:en?