Hej,
Har tidigare haft en utelampa som man satte på och av på insidan av dörren, där ena knappen styr hallbelysning och den andra utelampan, nu har vi byggt en stor altan utanför och behöver då inte utelampan.
Vi tänkte göra om det till ett uttag på utsidan istället och där sätta in en LED-list, antar att vi då ska ha DIM-01? Vi vill kunna dimmra.

Sen har vi ett dubbelt uttag som mest används till annan mysbelysning, en massa julbelysning under julen, ibland en trimmer eller gräsklippare, vad ska vi ha där?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.