Så är det ju, åt båda hållen. Vissa aktieägare är ju också medvetna att denna tråden och dess syskontråd ligger högst upp på google också.Nissens skrev:
Det är lite religion över detta. Vissa har fastnat för andra system än Plejd och slutar aldrig sitt manta om det i Plejd trådar.
Plejd fungerar oberoende av Wifi, och en av de största fördelarna är att det är oerhört användarvänligt. Det är bla. därför de är oerhört populära.
Kör du Plejd så har du ett driftsäkert och lättanvänt system. Inget annat märke har så stor kundnöjdhet än Plejd.![]()
Knappast åt båda hållen, har aldrig sett Plejdförespråkare gå ut i hemautomatiseringstrådar och dissa andra system, de verkar inte ha samma bekräftelsebehov.J Jocke Best skrev:
Är du aktieägare i Plejd menar du?
Oj vilken nekrolog. Oktober... hmm jag konstaterade att du driver dina agendor här och var. Fakta serru...Nissens skrev:
Jag har ingen agenda, jag skriver om Plejd i Plejdtrådar. Vissa har behov av att såga Plejd och hellre skriva om helt andra system i Plejdtrådar. DET är rätt märkligt beteende.J Jocke Best skrev:
Såg just att Plejd har 700 000 system installerade nu.
Klicka här för att svara