Hej,

Ska koppa in en Plejd DIM-02 utan brytare.
Tänker styra dessa två lampor med enbart app, eller ev längre fram med Plejd trådlösa brytare.
Blir dock lite ställd på inkopplingen. Blir 1-2 utgångarna uppe på enheten menlösa? (Ej inkopplade)
 
  • Diagram över inkoppling av Plejd DIM-02-modul med anslutningar till lampor och nätverk, visar utgångar 1 och 2 samt kopplingar till L och N.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
David Elebring
  • Laddar…
Medlösa?

Plint 1 och 2 är ingångar för ex. vanlig väggbrytare. Behöver ej användas/kopplas in.
 
  • Gilla
Fredrik 1B
  • Laddar…
E etompau skrev:
Medlösa?

Plint 1 och 2 är ingångar för ex. vanlig väggbrytare. Behöver ej användas/kopplas in.
Hej,

Menlösa skulle där stå. :)
Då är det bara en Wago för nollan som behövs.
Förstår inte varför dom ritat in att man ska koppla båda nollorna i plejden. Är byglad i enheten.

Tack för snabbt svar.
 
Ingång 1 och 2 blir meningslösa.

Det finns två N-terminaler på enheten för att förenkla installationen. De är internt sammankopplade.
 
  • Gilla
Fredrik 1B
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.