Hej,
Ska koppa in en Plejd DIM-02 utan brytare.
Tänker styra dessa två lampor med enbart app, eller ev längre fram med Plejd trådlösa brytare.
Blir dock lite ställd på inkopplingen. Blir 1-2 utgångarna uppe på enheten menlösa? (Ej inkopplade)
Ska koppa in en Plejd DIM-02 utan brytare.
Tänker styra dessa två lampor med enbart app, eller ev längre fram med Plejd trådlösa brytare.
Blir dock lite ställd på inkopplingen. Blir 1-2 utgångarna uppe på enheten menlösa? (Ej inkopplade)
Redigerat:
Hej,E etompau skrev:
Menlösa skulle där stå.
Då är det bara en Wago för nollan som behövs.
Förstår inte varför dom ritat in att man ska koppla båda nollorna i plejden. Är byglad i enheten.
Tack för snabbt svar.
Klicka här för att svara

