Hej,
Vi fundera på att lägga ett falsat plåttak från Plannja med färgkod RAL 9007. Man kan beskriva färgen som mörksilvermetallic. Någon som har denna färg på sitt tak? Erfarenheter?

Vi har en putsad fasad i klassisk vit, dvs NCS S-0500-N.

Tacksam för erfarenheter och input
 
Jo vist blir det snygg med den kallas även antracitgrå den färgen den är ju lite spräcklig i färgen om man kan beskriva det så . Personligen tycker jag Blyertsgrå RAL 7024 är snyggare färg och är inte "spräcklig".
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.