Hej. jag ska gjuta en garageplatta med upphöjd kantbalk.
Har gjort ungefär den här principen i mitt hus som jag byggt.
Skillnaden var att jag satte 50mm västkustskiva på utsidan så 145mm regeln hamnade 50mm längre in på plattan.
Här tänkte jag bara använda asfa board utv och tycker att det ser lite konstigt ut när regeln hamnar längre ut.
någon som gjort så här ?
Eller skulle jag sätta tunnare eps isolering än den jag ritat in (100mm), alternativt flytta in regeln och sätta västkustskiva här också?
eller är jag bara nojig att det känns klent ?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder