Jag har problem, har börjat med att möbelsnickra, äntligen dax att förverkliga en gammal dröm!
Jag jobbar som maskinkonstruktör och har förmånen att kunna designa möbelförslag i CAD och sedan förverkliga dessa. Jag håller till i en liten ouppvärmd kolonistuga men drömmer om att ha ett litet vinterbonat ställe att växa i men det lär dröja. Tänk om det finns fler i Lundatrakten som har samma problem/önskning så kanske man kan hitta ett gemensamt ställe att hyra in sig på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.