A AktorEns #1 Medlem · 67 inlägg 9 feb 18:36 AktorEns Medlem 67 inlägg 9 feb 18:36 #1 Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än.
Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än.
Krilleman #2 Ordningssam... · D · 17 336 inlägg 9 feb 18:38 Krilleman Ordningssam... D 17 336 inlägg 9 feb 18:38 #2 A AktorEns skrev: Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än. Det ser spontant ut att bli trångt... Vad har har du för mått mer exakt på väggarna?
A AktorEns skrev: Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än. Det ser spontant ut att bli trångt... Vad har har du för mått mer exakt på väggarna?
A AktorEns #3 Medlem · 67 inlägg 9 feb 18:59 AktorEns Medlem 67 inlägg 9 feb 18:59 #3 Här är väggarna
D DanielO8 #4 Medlem · Stockholms län · 64 inlägg 9 feb 20:04 DanielO8 Medlem Stockholms län 64 inlägg 9 feb 20:04 #4 @Krilleman vad tror du?
W Wilmer2456 #5 Medlem · 31 inlägg 9 feb 20:08 Wilmer2456 Medlem 31 inlägg 9 feb 20:08 #5 A AktorEns skrev: Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än. Det går utmärkt. Ska det inte vara nåt tvättställ?
A AktorEns skrev: Hej, Jag undrar om det går att få plats med toalett, wc, dusch och tvättmaskin i detta utrymme? Då har inte skikten för badrummet byggts än. Det går utmärkt. Ska det inte vara nåt tvättställ?
W Wilmer2456 #6 Medlem · 31 inlägg 9 feb 20:10 Wilmer2456 Medlem 31 inlägg 9 feb 20:10 #6 W Wilmer2456 skrev: Det går utmärkt. Ska det inte vara nåt tvättställ? Wc direkt till vänster, duschhörn nedre vänster hörn, tm nedre högra hörn och tvättställ mindre modell direkt t höger innanför dörren.
W Wilmer2456 skrev: Det går utmärkt. Ska det inte vara nåt tvättställ? Wc direkt till vänster, duschhörn nedre vänster hörn, tm nedre högra hörn och tvättställ mindre modell direkt t höger innanför dörren.