Hej!
Ska lägga platonmatta i sutterängdelen av vårt hus. Plattan är torr men vi köpte ändå uppvik efter rekommendation från Isola. Nu när jag ska fästa förseglingsband så täpper jag ju till den luftspalten? Ska jag kanske nöja mig med den luftspalten som finns och ventilerade golvsocklar men skippa uppvik eller ska jag köra med förseglingsband, uppvik och ventilerade golvsocklar? Hur hade ni gjort? Tack på förhand!