Fönsterbläcken ska vara gjorda så att du kan spåra in dem i spåret på karmen. Täta på sidoändarna, men nertill ska du inte behöva göra något, möjligen några stödklossar om fönsterbläcket hänger i luften där.
Ok tack för svar, fönsterbläcket har jag rätt bra koll på men jag ska ju sätta plåtar runt hela fönster...Mats-S skrev:
Tänkte om någon hade koll på hur man sätter dessa plåtar
Ingen?
Ok förstår men brukar man skruva plåtarna i karmen?
Dump
Klicka här för att svara
