Hej! Jag är ny på forumet och husägare sedan 8 månader tillbaka. Inom en snar framtid ska jag och min granne (vi delar på kostnaden eftersom hans dagvatten är kopplad till min dagvattenbrunn) gräva upp gamla betongrör eftersom rötter letar sig in mellan skarvorna och orsakar stopp. Istället blir det plaströr. Vi ska ta in offerter från 3-4 olika entreprenad. Det ska grävas 1,5 meter ner i marken och det ska grävas upp ungefär 20 meter på tomten. Vet någon vad detta kan kosta?
Hälsningar
Peter