7 917 läst ·
7 svar
8k läst
7 svar
plastmattor
Hej!
Är det någon som vet var man kan få tag på en vit plast/gummimatta med upphöjda ringar i? Har sett dem i inredningstidningar men inte funnit dem i golvaffärer. Hade tänkt att kanske lägga det i kök och hall. Kan eventuellt bli för lättnedsmutsat med det materialet/färgen. Någon som har funderingar?
Tack!
Är det någon som vet var man kan få tag på en vit plast/gummimatta med upphöjda ringar i? Har sett dem i inredningstidningar men inte funnit dem i golvaffärer. Hade tänkt att kanske lägga det i kök och hall. Kan eventuellt bli för lättnedsmutsat med det materialet/färgen. Någon som har funderingar?
Tack!
Italienska artigo är stora på gummigolv. Säljs i en drös affärer här i Sverige.
De har inte kritvitt i sitt sortiment, men däremot en nyans som heter G820 Pearl 2.
Kolla på deras hemsida för nyanserna.
Det golvet du letar efter heter BS Classic, finns även i BS Strong för industrigolv. artigo har även släppt en rolig variant av gummimatta som heter zero.4
De har inte kritvitt i sitt sortiment, men däremot en nyans som heter G820 Pearl 2.
Kolla på deras hemsida för nyanserna.
Det golvet du letar efter heter BS Classic, finns även i BS Strong för industrigolv. artigo har även släppt en rolig variant av gummimatta som heter zero.4
länk till deras hemsida http://www.artigo.com/pages/home.aspx?language_id=4
Strax under 300:-/m2, skulle jag tro
Men du kan höra med Stockholm kvadratmeter www.kvm.se (08-457 75 50 eller info@kvm2.se)
Eller Linoleumkompaniet www.linoleumkompaniet.se (08-522 321 00)
Känner inte till återförsäljare i Blekinge tyvärr.
Men du kan höra med Stockholm kvadratmeter www.kvm.se (08-457 75 50 eller info@kvm2.se)
Eller Linoleumkompaniet www.linoleumkompaniet.se (08-522 321 00)
Känner inte till återförsäljare i Blekinge tyvärr.
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Jag tror det ska vara www.kvm2.se
Linoleumkompaniet hade höjt priset på Artigo Classic till 429 kr/m^2 när jag var där i höstas...
Klicka här för att svara