Hej på er!
Håller på att bygga nytt badrum i ett timmerhus från 60-talet och har lite funderingar kring hur jag ska göra med innertaket.

Innertaket kommer bestå av råspont och kommer reglas ner för att ha spottar.
Ovanför badrummet är det ett sovrum.

Alt. 1 Plasta taket och måla råsponten med vanlig färg.
Alt. 2 Inte plasta taket och måla med våtrumsfärg
Alt. 3 Plasta taket och måla med våtrumsfärg

Vad säger folket?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.