Vi har i våra ytterväggar

anel-utegips-isolering-plast-isolering,innegips.Nu har jag hört att man inte ska ha plast i väggen som är mot våtutrymmen,för att på insidan har du tätskikt som gör att det blir kondens mellan tätskiktet och plasten. Hur gör ni ?Vi har frågat alla möjliga,även husföretag,alla säger olika!
Tacksam för svar /terese