Tror mig förstå att det inte behövs plast men ställer frågan ändå. Planen är att glasa in den lilla altan som finns på gaveln. Yttervägg går förbi men saknar isolering. Tanken är isolering under trall, i tak och väggar (bild). Glaspartier blir max vår/höst, troligtvis enklare.