Tyresö
Paul-Staffanstorp skrev:
Visst, men ska det nu flytspacklas ovanpå innan matta läggs så kan det ju kvitta... ;)
...kanske...
Två frågor "PaulStaffanstorp"....

Fråga: 1
Tror du någon badrumsrenoverare skulle sätta in den bilden på sin hemsida under rubriken: "Referensjobb"?

Fråga:2
Om du hade gjort ett sånt här jobb åt en kund, hade du då vågat ge kunden 100% garanti på utfört jobb?

Paul-Staffanstorp
SVAR:

1. Finns säkert något pucko som inte begriper bättre i detta landet.
2. Jag kulle aldrig gjort ett sådant jobb.

;)

hur skall jag gå till väga nu då? han har fakturerat mig 10 000 för brunn + avlopp skall jag bestrida fakutran så han får rätta till brunnen ?

Tyresö
Prova med att skicka bilden till ditt försäkringsbolag och hör vad dom har att säga - ange även företagets organisationsnummer. Det är ju i slutänden försäkringsbolaget som ska betala kalaset om det strular, och har du då deras godkännande, då slipper du tjafsa med dom sen.

Jonastostared skrev:
hur skall jag gå till väga nu då? han har fakturerat mig 10 000 för brunn + avlopp skall jag bestrida fakutran så han får rätta till brunnen ?
10000:- för endast brunn och avlopp? :O Verkar det verkligen prisvärt i så fall??

skickat bild till försäkrings bolaget med bilder väntar med spänning vad han säger!

Tyresö
Håll tråden öppen - tror det är mer än jag som vill höra vad försäkringsbolaget säger.

falegname
oskis 123 skrev:
10000:- för endast brunn och avlopp? :O Verkar det verkligen prisvärt i så fall??
Läs första inlägget vad som ingick innan du blir så chockad.

ej fått svar än från försäkringsbolaget........ring mailat igen 2 ggr..............

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.