Det finns säkert speciella instruktioner för att bygga fryshus. Men rent teoretiskt tycker jag att det låter rimligt med diffspärr på utsidan. Dessutom får man se till att hålla ett lätt övertryck inne i huset, så att ingen luft utifrån kan sugas in i isoleringen.