Hej,
För ett par år sedan när vi fick tre amerikanska blåbärsbuskar så planterade jag dessa rätt nära varandra (ca 15-20 cm mellan varje planta. Nu par år senare har jag förstått att det är på tok för nära. Det ser även rätt tajt ut.
Till min fråga; hur gör jag det bästa av situationen? Gräver upp och planterar om? Klipper ner den mittersta och låter resterande två vara? Gör ingenting?