Du får lägga upp bilden också! När du har klickat på "Svara" finns en ruta med "Ladda upp bild/video" under fältet du skriver i, klicka där och ladda upp din planlösning. När du gjort det kan du också klicka på "infoga" för att bilden ska synas direkt i ditt inlägg, annars hamnar den som länk under inlägget.