1 824 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Planlösning vinkelhus
Kanske inte passa TS men jag såg en bra lösning på problemet med hörnskåp i köket.
Dom hade helt enkelt satt dit ett skåp i hörnet, men satt luckan på andra sidan väggen, i det här fallet skulle ni få ett extra skåp / lådor i väggen i sovrummet.
I övrigt skulle jag sakna en rejäl groventre där man kan gå in med skitiga, blöta, leriga kläder och skor utan att behöva oroa sig allt för mycket för att man skitar ner, ett tvättställ eller liknande vore bra med så att man kan tvätta av sig det värsta innan man går in i det fina huset.
Liten enkel bild på det jag menar, hoppas det syns.....
Dom hade helt enkelt satt dit ett skåp i hörnet, men satt luckan på andra sidan väggen, i det här fallet skulle ni få ett extra skåp / lådor i väggen i sovrummet.
I övrigt skulle jag sakna en rejäl groventre där man kan gå in med skitiga, blöta, leriga kläder och skor utan att behöva oroa sig allt för mycket för att man skitar ner, ett tvättställ eller liknande vore bra med så att man kan tvätta av sig det värsta innan man går in i det fina huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det såg ju smart ut👍🏻!Zixten skrev:
Kanske inte passa TS men jag såg en bra lösning på problemet med hörnskåp i köket.
[bild]
Ja, groventré skulle jag också vilja ha, och helst igenom tvättstugan. Men är orolig att det ser knasigt ut med två ytterdörrar bredvid varandra.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 157 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 157 inlägg
Nej då, låt bara dörren som gäster ska använda vara större, med fönster och/eller större trappa, blommor etc. så gästerna vet vart de ska. Det är inget ovanligt att ytterdörrar är bredvid varandra.V Villehehe skrev:
Klicka här för att svara