Jag har ett badrum som ska fungera även som tvättstuga. Jag har labbat lite i Ikeas planeringsverktyg och bilderna visar min bästa idé. Man får ha lite fantasi eftersom alla möbler inte fanns att välja på. Meningen är att det är en bänkskiva från tvättstället till torkskåpet där tvättmaskin och förvaring finns. Förmodligen blir det ingen tumlare som det ser ut på bilden, det kan vara ett skåp med förvaring. Jag föredrar torkskåp för att kunna hänga in och stänga undan torkande tvätt.

Jag stryker ofta lakan och önskar en smidig lösning för att få fram en stor strykbräda. Finns det någon väggmonterad man kan fälla ner kanske? jag har svårt att placera det.

Kom gärna med förbättringsförslag på placering. Fönstret och dörren sitter där de sitter :) Och strunta i utseendet på grejjerna, de är bara platshållare!

• Planritning av badrum och tvättstuga med tvättmaskin, förvaring, toalett, dusch och fönster. Bänkskiva sträcker sig längs ena väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-ritning av kombinerat badrum och tvättstuga med tvättmaskin, torkskåp, tvättställ, förvaring och bänkskiva, planerad med Ikeas verktyg.
    Skapa konto
  • Planlösning för ett kombinerat badrum och tvättstuga med torkskåp, tvättmaskin, bänkskiva, väggskåp, toalett och dusch. Mått: 320x270 cm.
    Skapa konto
BirgitS
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.