Har byggt ett nytt utedass som jag tänkte isolera. Det är reglat 45*95 och har kortlingar. Ytterplanen (lockläkt) är spikad direkt på reglarna. Tänkte nu sätta mineralull mellan reglarna, därefter tjärpapper (ångspärr) och sedan sätta innerpanel på tjärpappen utan spikreglar. Två friskluftsventiler har jag satt, total golvyta ca 2,5 m2. Utrymmet kommer inte att värmas upp, vill ha lite isolering ändå. Kommer det att fungera tror ni eller blir det för tätt? Tacksam för råd/åsikter.