Behöver förslag och tips på belysning i detta badrum Jag begriper inte

1) detta med olika IP-klasser i badrum, speciellt då det inte är så högt i tak
2) var placerar man lamporna? Det finns ett litet 50*50 fönster ovanför badkaret, annars källare.

badrum2016.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.