Behöver förslag och tips på belysning i detta badrum Jag begriper inte
1) detta med olika IP-klasser i badrum, speciellt då det inte är så högt i tak
2) var placerar man lamporna? Det finns ett litet 50*50 fönster ovanför badkaret, annars källare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder