Strunta i vad som är "inne", utan kolla vilka alternativ som finns och hur de passar er. En hel del av de som följde trender med oljepannor och direktel i olika omgångar fick anledning att ångra sig efter ett tag. Generellt tycker jag att pellets på vintern och sol när solen skiner är en brakombination.
Jag har ingen personlig erfarenhet av Biosolpannan, men jag har hört en del gott om den kombinationen. På bioenergidialogen på novator har biosolpannan diskuterats en hel del. Länk finns på min www, låt sidan laddas helt och använd sökfunktionen (ctrl-f) i din surfbräda (browser).