Hejsan!
Tänkte be om råd angående en toalett som hamnat 38 cm från vägg i sidled, det blir ganska trångt för knäna att sitta så nära väggen.
Är dels ute efter tips på lösningar för att få ett större avstånd till väggen, finns det tex toaletter med större fot och vinkel ner i avloppet?
dels undrar jag om detta verkligen ska gå igenom en slutbesiktning? Enligt ritning sitter toan minst 50 cm från väggen.
Tacksam för svar! //mvh Martin