Hej.

Köket börjar bli klart. Nu är det detaljerna som återstår. Vi skall ha 2 baldakiner. En vid hällen och en över ett fönster. 2 spottar i vardera.Finns det några standard mått på placeringen av dessa? Eller om någon har bilder på en lösning som han/hon är nöjda med skulle jag vara tacksam att få se dessa.

Tack på förhand,
Henrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.