Hej,
Jag har beslutsångest kring placering av ett handtag på en nybyggd platsbyggd garderob mot snedtak.
Det är så att jag har tänkt sätta handtag på (se svarta markering) på luckarna men det finns en dekorativ lucka som inte går att öppna då den är satt mot snedtaket. Frågan är om vi ska sätta ett likadant handtag på denna "fejk lucka" för att få det att se mer symmetriskt ut (se rödmarkering) eller om vi inte ska göra det.
Jag förstår att det beror på tycka och smak men jag skulle gärna vilja höra era åsikter.
Mvh,
ANdré
Jag har beslutsångest kring placering av ett handtag på en nybyggd platsbyggd garderob mot snedtak.
Det är så att jag har tänkt sätta handtag på (se svarta markering) på luckarna men det finns en dekorativ lucka som inte går att öppna då den är satt mot snedtaket. Frågan är om vi ska sätta ett likadant handtag på denna "fejk lucka" för att få det att se mer symmetriskt ut (se rödmarkering) eller om vi inte ska göra det.
Jag förstår att det beror på tycka och smak men jag skulle gärna vilja höra era åsikter.
Mvh,
ANdré
Tack för svar! Förhandlingar pågår här hemma om hur vi gör man handtagen
Medlem
· Blekinge
· 12 320 inlägg
Ge dig inte! Om du skulle vika dig så kommer det att bli många framtida förslag till meningslösa ändringar!
Hur vet du vem i hushållet som förordar symmetri?T Thomas_Blekinge skrev:
Helt klart snyggare med ett grepp även på fejkluckan. Du har fått vettiga argument emot, men jag hade garanterat monterat ett grepp.S sessions32 skrev:
Sätt dit ett handtag med lite kardborrband eller dylikt.S sessions32 skrev:Hej,
Mvh,
ANdré
Ingen risk att rycka sönder material dock kan personen göra sig illa, fast troligtvis bara en gång😉😀.
Klicka här för att svara