Hej,
Behöver lite hjälp med hur stolparna ska placeras på altanen. Jag har en avfasning på ena hörnet i 45grader och nu vet jag inte hur man placerar stolparna på bästa sätt
Ska de placeras direkt i hörnet eller en 20-30cm ifrån och endast gera ihop staketribborna i hörnet?
Behöver lite hjälp med hur stolparna ska placeras på altanen. Jag har en avfasning på ena hörnet i 45grader och nu vet jag inte hur man placerar stolparna på bästa sätt
Ska de placeras direkt i hörnet eller en 20-30cm ifrån och endast gera ihop staketribborna i hörnet?
Någon måste ha gjort en liknande altan?!
Ok tack för svar! Gjorde likadant efter att ha testat flera olika lösningarna. Återstår att de hur resultatet blir när staketribborna kommer dit. Vad har du för "ribbor"? 28x70?
Någonting ditåt. Jag har blandat sådana och ungefär hälften så breda för att få lite liv i det.
Tips, när du ändå håller på:
1) Det kan vara klokt att låta överliggaren luta lite utåt så att vattnet rinner av.
2) Det kan vara klokt att lyfta den nedersta ribban lite så att man kan skotta ut snö under staketet.
Tips, när du ändå håller på:
1) Det kan vara klokt att låta överliggaren luta lite utåt så att vattnet rinner av.
2) Det kan vara klokt att lyfta den nedersta ribban lite så att man kan skotta ut snö under staketet.
Klicka här för att svara

