Vi ska bygga en pergola ca 4x4 m och utan tak på en takterrass på fjärde våningen och har ingen möjlighet att borra. Vår tanke är att förankra stolparna i stora plåtlådor ca 1700x 60 och 40 höga som också ska fungera som planteringskärl. Vi undrar hur tjock plåten bör vara i dessa lådor. Vi har också haft en tanke om att använda oljefat som vi halverar och sammanfogar tre och tre. Vill gärna ha synpunkter på detta, tack!