Hej
Jag har ett mörkt pergogolv som börjar bli lite dassigt
inga stora grejor men ändå ofräscht.
Kan man bona det med bonvax eller finns det något annat sätt (man kan ju inte slipa det ) för att fräscha till det ? någon som vet ?
Tacksam för tips.

Platis
 
hur gammalt är det golvet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.