Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska välja för uppvarmning av vårt 110 m3 50-tals hus.
Jag sitter nu och funderar på vilken Pelletskamin jag ska välja, har tittat på Baxi Twist 80/20 samt EcoTec EcoVision.
Nu undrar jag om någon har erfarenheter av dessa, samt har någon ytterligare alternativ (i samma storleksklass).
Vore jättetacksam för svar, åsikter och förslag!
//Anders