Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska välja för uppvarmning av vårt 110 m3 50-tals hus.
Jag sitter nu och funderar på vilken Pelletskamin jag ska välja, har tittat på Baxi Twist 80/20 samt EcoTec EcoVision.
Nu undrar jag om någon har erfarenheter av dessa, samt har någon ytterligare alternativ (i samma storleksklass).

Vore jättetacksam för svar, åsikter och förslag!

//Anders
 
ecovision laddas från ett yttre förråd (fördel eller nackdel?) Kolla även på caminetti montegrappa o brattnebruk.se
Montegrappan brinner lugnare än de övriga, annars är det nog mest en utseendesak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.