W Woodi #1 Medlem · Uppsala · 26 inlägg 20 apr 2020 15:19 Woodi Medlem Uppsala 26 inlägg 20 apr 2020 15:19 #1 Tjenare slänger ut en annons om de är någon som behöver pellets så har ja ca 2 ton kvar i förrådet. Skänker bort det mot bortforsling. förrådet är i källaren så om tanken är att skotta och bära så ta med massa säckar. #pellets
Tjenare slänger ut en annons om de är någon som behöver pellets så har ja ca 2 ton kvar i förrådet. Skänker bort det mot bortforsling. förrådet är i källaren så om tanken är att skotta och bära så ta med massa säckar.
B Blazermannen #2 Medlem · Uppsala län · 428 inlägg 20 apr 2020 18:22 Blazermannen Medlem Uppsala län 428 inlägg 20 apr 2020 18:22 #2 Är det 8 mm?
W Woodi #3 Medlem · Uppsala · 26 inlägg 20 apr 2020 18:23 Woodi Medlem Uppsala 26 inlägg 20 apr 2020 18:23 #3 Ja 8mm
W Woodi #4 Medlem · Uppsala · 26 inlägg 26 apr 2020 18:53 Woodi Medlem Uppsala 26 inlägg 26 apr 2020 18:53 #4 Ingen?
B Blazermannen #5 Medlem · Uppsala län · 428 inlägg 29 apr 2020 06:20 Blazermannen Medlem Uppsala län 428 inlägg 29 apr 2020 06:20 #5 Jag är egentligen intresserad men har inte tid att komma och hämta just nu, och kommer inte att ha tid förrän vi kommit en bit in i sommaren.
Jag är egentligen intresserad men har inte tid att komma och hämta just nu, och kommer inte att ha tid förrän vi kommit en bit in i sommaren.
W Woodi #6 Medlem · Uppsala · 26 inlägg 29 apr 2020 06:26 Woodi Medlem Uppsala 26 inlägg 29 apr 2020 06:26 #6 Har inte så bråttom direkt har legat de ett tag så. Hör av dig när de börjar bli aktuellt så får vi se om de finns något kvar
Har inte så bråttom direkt har legat de ett tag så. Hör av dig när de börjar bli aktuellt så får vi se om de finns något kvar
B Blazermannen #7 Medlem · Uppsala län · 428 inlägg 29 apr 2020 07:19 Blazermannen Medlem Uppsala län 428 inlägg 29 apr 2020 07:19 #7 Det låter bra.
W Woodi #8 Medlem · Uppsala · 26 inlägg 11 aug 2020 20:00 Woodi Medlem Uppsala 26 inlägg 11 aug 2020 20:00 #8 Är det någon som är intresserad av pellets kommer få den utsugen och lagd i big bag säckar. 4säckat runt 500kg i varje
Är det någon som är intresserad av pellets kommer få den utsugen och lagd i big bag säckar. 4säckat runt 500kg i varje