Hallå!

Tänkte bara kolla om någon äger en kap-/gersåg från Pela som finns på verktygsboden.se ?

Funkar dom OK tro?

/ PJ
 
Köpte en förra sommarn, den är så tung att man satt hjul på den. Förvisso lite smarta tillbehör men de låg mest och skräpade i alla fall.

Tror att om du vill ha lite mobilitet, så titta på t.ex. Kellen eller Niko.

//vilden

Sorry, trodde du menade stativet. Sågen är ju tydligen slutsåld så den verkar poppis. Har du ont om plats och vill ha en mobil såg så skulle jag valt Dewalt 707.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.