3 308 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Patchpanel & datastativ 10'
Köpte ett väggstativ på 19' till huset, men nu när den har kommit upp så tycker jag att den är lite i biffigaste laget.
Iom. att jag inte har köpt någon switch ännu så har jag chansen att byta ut den mot en på 10 tum.
Men jag hittar ingen återförsäljare på nätet som har 10'. hittade ett skåp hos Lexcom, men jag skulle vilja ha ett stativ som man sätter på väggen istället.
Någon har någon bra återförsäljare av nätverksgrejer?
Iom. att jag inte har köpt någon switch ännu så har jag chansen att byta ut den mot en på 10 tum.
Men jag hittar ingen återförsäljare på nätet som har 10'. hittade ett skåp hos Lexcom, men jag skulle vilja ha ett stativ som man sätter på väggen istället.
Någon har någon bra återförsäljare av nätverksgrejer?
Hej!
www.deltaco.se har ett bra utbud tycker jag. Tror inte att de säljer till privatpersoner men om jag inte minns fel så har Dustin deras prylar i sitt sortiment!
www.deltaco.se har ett bra utbud tycker jag. Tror inte att de säljer till privatpersoner men om jag inte minns fel så har Dustin deras prylar i sitt sortiment!
Själv använde jag lösa rackskenor och gjorde en 90-graders böj i botten på det och monterade min switch hängande. Det bygger bara lite drygt 1 HE ut från väggen.
Jag köpte det hos Classe, men kan inte hitta det nu när jag söker.
Jag köpte det hos Classe, men kan inte hitta det nu när jag söker.
Klicka här för att svara