12 881 läst ·
19 svar
13k läst
19 svar
Passande panel på ett "nyfunkishus".
Tja, hade jag fått bestämma så hade vi valt liggande panel:

Detta visningshus från trivselhus står bredvid huset från götenehus.
Frugan går dock inte med på liggande panel, för mycket sommartugekänsl, enligt henne.
Tycker iofs att nyfunkis och trä är mycket sommarstugekänsla, men ser det inte som något negativt...
/fredrik

Detta visningshus från trivselhus står bredvid huset från götenehus.
Frugan går dock inte med på liggande panel, för mycket sommartugekänsl, enligt henne.
Tycker iofs att nyfunkis och trä är mycket sommarstugekänsla, men ser det inte som något negativt...
/fredrik
Jäkligt snygg färg på det huset. Någon som vet vilken färg, tillverkare det är? Trivsel Hus verkar ha rätt många hus i just denna kulören. Är det någon standard färg som de kör med eller?
Det blir inte mindre springor när man väljer spårad panel. Krympspringan hamnar bara inne i falsen där den oftast syns lika tydligt. Målning före uppsättningen rekommenderas för all fasadpanel!
Min tanke var just att måla den innan.OddJ skrev:
/fredrik
Klicka här för att svara