J johannaak #1 Medlem · Stockholm · 61 inlägg 27 sep 2012 21:32 johannaak Medlem Stockholm 61 inlägg 27 sep 2012 21:32 #1 Vi kommer ta ner ett förvuxet och väldigt stort päronträd och jag undrar om någon är intresserad av virket? Det vore ju synd att slänga det om det finns någon som vill ha det. Trädet finns i Täby och avverkningen kommer ske om någon/ett par veckor.
Vi kommer ta ner ett förvuxet och väldigt stort päronträd och jag undrar om någon är intresserad av virket? Det vore ju synd att slänga det om det finns någon som vill ha det. Trädet finns i Täby och avverkningen kommer ske om någon/ett par veckor.
ClasseClas #2 Medlem · Stockholm · 5 153 inlägg 28 sep 2012 07:44 ClasseClas Medlem Stockholm 5 153 inlägg 28 sep 2012 07:44 #2 Hej, jag är intresserad! Skickar PM med kontaktuppgifter.