Vi kommer ta ner ett förvuxet och väldigt stort päronträd och jag undrar om någon är intresserad av virket? Det vore ju synd att slänga det om det finns någon som vill ha det. Trädet finns i Täby och avverkningen kommer ske om någon/ett par veckor.
 
ClasseClas
Hej, jag är intresserad! Skickar PM med kontaktuppgifter.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.